UPDATE #04 - VOXELS!

December 31, 2013

English

Hello Everybody!

    I'm so happy today! I made some great steps on my voxel engine, and I will post a video as soon as I finish my dynamic chunk loading system. Oh, and about the videos, the first one will be in Portuguese, and then the next will be in English, and so on... Stay tuned to my youtube channel!
    Today I've added building commands (similar to minecraft), so I can start building the game's worlds! Here's a pic of a house in my ugly test world :D

    Happy new year to everyone!
    Thanks for the support so far :D


Português

Olá pessoal!

    Estou feliz pacas hoje! Eu obtive grandes progressos com a minha engine, e então postarei um vídeo assim que acabar o meu sistema de carregamento dinâmico de Chunks. Sobre os vídeos, o primeiro será em português, o segundo em inglês, e assim por diante. Inscrevam-se no meu canal do youtube!

    Hoje eu adicionei comandos de construção (similares ao minecraft), então posso construir os mundos do meu game! Abaixo está uma foto de uma casa no meu mundo de testes :D

    Feliz ano novo pra todos vocês!
    Muito obrigado pelo suporte :D